Subscribe

Wednesday 9 November 2011

Chef Riz memalsukan profailnya?? (MasterChef Malaysia)

Anda pasti mengenali Chef Riz di dalam realiti tv astro MasterChef Malaysia. Beliau merupakan salah seorang host dan juri di dalam pertandingan realiti tersebut. Walaubagaimanapun, menurut laporan dari TheMalaysianInsider.com, profil yang terletak di laman web rancangan realiti tersebut adalah palsu.


Menurut pihak Astro Ria, Chef Riz sendiri telah mengakui sendiri pernah bekerja di dua buah restoren yang terkenal di Amerika Syarikat selama setahun bermula Januari 2005 sehingga Disember 2005. Kemudian bekerja pula di Le Meridean selama 2 tahun bermula Mac 2006 sehingga Julai 2008. Isu ini bermula apabila pihak The Malaysian Insider menerima email balas dari Pamela Lewy, Pengarah Komunikasi Mario Botoli. Hal ini disangkal oleh Chef Riz dan meminta masa untuk memeriksa sendiri isu ini.


Berita lain.






Diharapkan semuanya selesai dengan baik. Program realiti MasterChef Malaysia itu sendiri sangat menarik perhatian penonton Astro Ria. Program ini diadakan pada setiap Sabtu - Rabu setiap minggu dari pukul 9 malam sehingga 10 malam. Peserta penyertaan terdiri daripada pelbagai latarbelakang rakyat Malaysia.




gambar pautan: beautifulnara.com

berita asal : TheMalaysiaInsider.com

0 comments:

Post a Comment