Subscribe

Thursday 15 December 2011

Hantar surat ugutan pada Santa Claus. Haizz.

Pilihanraya Umum Malaysia dengar-dengar tak lama lagi nak menjelma. Korang dah daftar jadi pengundi belum? Kalau belum ataupun sudah, ataupun nak buat semakan, korang boleh melakukan pemeriksaan secara online DI SINI. Bila mengundi nanti, undilah dengan penuh ikhlas hati yang jitu occay?

Kali ni Blogpedia nak kongsi pasal seorang kanak-kanak or maybe remaja yang baru berusia 13 tahun. Tengok muka dia pun, saya rasa serammm~~. Dikatakan Meekeda Austin telah menghantar surat kepada Santa Claus seperti penganut Kristian yang menyambut Krismas yang lain. Menghantar surat untuk Santa Claus merupakan sebahagian daripada tradisi Krismas untuk kanak-kanak di seluruh dunia pada setiap tahun. Yang menariknya, Meekeda telah mengancam untuk 'memburu' dan 'memasak' rusa atau reindeer milik Santa Claus dan membahagikan daging-daging tersebut kepada mereka yang kehilangan tempat tinggal semasa perayaan, sekiranya Bapa Krismas itu tidak menunaikan permintaan hadiah Krismas untuk kali ini.  Sila klik tajuk post untuk membaca entry penuh.


Hal ini disedari apabila ibu beliau, Tracey Austion, 40, telah menjumpai nota tersebut di dalam beg sekolah Meekeda. Hanya dua permintaan yang diminta oleh Meekeda iaitu, meminta Santa Claus menghantar AUstin Mahone atau Justin Bieber secara real kepadanya sempena Krismas nanti.

Haizz..macam-macam. Macam saiko pun ada juga. Scary~~~

1 comments:

Anonymous said...

It's wonderful that you are getting ideas from this paragraph as well as from our dialogue made at this
time.

My blog post ForbrukslåNpåtimen.net

Post a Comment